OzlanZahril 's FotoPage

By: OzlanZahril Othman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]
Thursday, 5-Nov-2009 14:11 Email | Share | | Bookmark
model

 
 
 
View all 4 photos...


Monday, 12-Oct-2009 02:39 Email | Share | | Bookmark
raye...........raye...raya..

mlm raya,ader wt bertakbir dan tahlil sikit.si kecik dok myebuk
xtiviti wajib mlm raya...main bunga apila.
nak g mn tu uzma?
View all 5 photos...
.....ni gambo raye tahun ni.buat kali ke2 uzma mraikan nye.



Tuesday, 15-Sep-2009 03:36 Email | Share | | Bookmark
uzma main bunga api

 
 
 
View all 5 photos...


ni bukan uzma yang main nie....


Wednesday, 26-Aug-2009 00:46 Email | Share | | Bookmark
bw uzma g aeon setiawangsa

naik singa
dgn papa dier
 
View all 6 photos...
saje je bw uzma g jln2,bukan main suka lg budak kecik yg comei ni dpt main2 kt jj aeon setiawangsa.Uzma ni pantang nampak belon dgn bola,suka sgt.


Friday, 31-Jul-2009 02:09 Email | Share | | Bookmark
yeahyeah mandi kolam.....sejuknye.

bestnye........
 
 
View all 4 photos...
Budak kecik yg comei ni pantang nmpk air,x takut langsng.Suka sgt mandi kolam,sian tgk die dah lm x ikut aku g outsation aku pun belikan lah kolam kecik ni utk die mandi2.ape lagi suka bebenor la smpi x nk msk.Bawa msk je menanggis.Bijak sagt.


[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net